Världens tråkigaste skåning!;D

Jag brukar ju säga, borta bra med hemma bäst. Det säger jag inte den här gången för jag har haft så förbannat trevligt nere i Vemdalen och jag förstår verkligen att Jessica trivs. Efter första dagen så hade jag hälsat på alla hon jobbar med och alla är hur trevliga som helst.

Vi har supit, skrattat, åkt bräda, ätit extremt god mat, bowlat och dansat. Och det var så kul att få träffa Jessica, hon är fortfarande samma gammla fläskfia!;D

Nåja, över till något heeeelt annat. Jag ska få börja jobba i hemtjänsten på Zon och hamplan. Jag har intro imorgon och på fredag över hamplans området. Sen har jag fått 2 jobbdagar i mars. Plus att jag får min lägenhet på måndag. Jga skulle egentligen fått den 1 mars men då ringde pappa och sa att den är tom på måndag. Kan det bli bättre?

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan