Tystnaden driver mig till vansinne!

åh, jag får inte igång ljudet på datorn. Jag är ju inte den mest tekniska personen om man säger så. Det var ju alltid Pontus som fixade allt sånt skit och nu fattar jag ingenting. Jag får panik av att det är tyst och man hör grannarnas fotsteg ovanför. Jag vill ha musik, och det är NU! Jag har satt igång tvn så att jag ska ha något sorts ljud iallafall. Men det hade varit en befrielse att få lyssna på lite bra musik. Om du som läser det här är teknisk, HJÄLP MIG!

1 har kommenterat

sofia

Haha, jag har exakt samma problem på min jävla dator, ser filmen och serier utan musik och spec då man vill städa vill man ha musik, blir galn! haha, är skönt att bo i stan då man ska hem från krogen också!;)

2010-02-16 18:12:15 / http://sofiaberg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan