Parkgatan 16 B, där är mitt nya hem.

Pappa ringde och väckte mig halv 8 och sa att nu kan jag börja flytta in så jag flög upp ur sängen som om jag hade sovit i 1000 år, att jag var trött för att jag inte har kunnat sova så bra inatt var som bortblåst. Nu har jag duschat och nu ska jag klä på mig och bära ut lite saker till bilen och sen far jag till mitt hem. Just det, mitt!! där jag bestämmer, där jag får möblera hur jag vill, där jag får städa på mitt sätt, där jag kan må bra!

Wikman, hjärtat! om du läser det här kom då direkt du har vaknat. Jag behöver dina gigantiska muskler you know;D



1 har kommenterat

sofia

Vad roligt, uti kioskpiraten va? :)

2010-02-15 11:13:40 / http://sofiaberg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan