home sweet home!

Nu är jag på plats. Jäklar vad snabba vi var igår alltså. Vi fick upp alla möbler och var klara vid 6 halv 7. Och jag trivs redan nu som fisken i vattnet!;D Jag somnade gode tidigt igår plus att jag somnade på soffan. Men det är inget ovantligt om man heter pernilla. Jag älskar att sova på soffan ni höra med vem som helst. Jag sov alltid på soffan i öjebyn och oftast hemma också, så det kommer jag fortsätta med min min soffa var suuuuuuper skönt!;D

Jag ska försöka lägga upp bilder på lägenheten så fort jag kan. Jga måste bara få tag på en sladd:)
over and out

1 har kommenterat

sofia

Skönt att bo i stan, det är nära till allt! =)

2010-02-16 15:00:37 / http://sofiaberg.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan