Gomöra gomöra!

Jag har fått in en liten rutin av att vakna halv 11.  Varje dag så öppnas mina ögon 10:27 det kan aldrig slå fel. Idag blir nog en roligare dag än igår. Jag har ganska fullt upp eller det känns då som att jag har det iallafall.

Dagen planer;

* Städa trappuppgångar
* Hämta mamma på hennes jobb 15:00
* äta middag
* fara till korpen och träna med Jennie
* Duscha
* hämta Martina från hennes jobb 21:30

Okej det kanske inte var så mycket men det kändes mycket mer när jag tänkte det!;P Det är iallafall mer att göra idag än igår för då gjorde jag jävlat inget. Sen så vill jag så mycket lägga upp lite bilder men jag har inte fått tag på någon sladd ännu. Jag har massvis med bilder som jag vill lägga upp så jag ska verkligen försöka få tag på en sladd!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan