Visa lite tacksamhet!

Jag är irriterad, riktigt arg.
Imorse hade vakansen ringt kl 7 och jag hade inte hört det för jag sov tydligen som en jävla stock. Dem ringde upp igen halv 11 och då svarade jag. Då frågar hon som alltid ringer ut mig om jag hade hört att hon hade ringt imorse och jag svarade "nej, jag sov nog som en stock" och skrattade lite. Då blir hon sur och fräser till lite i telefonen? VA? seriöst? EN gång svarar jag inte i telefonen då dom ringer. Jag har ALDRIG tackat nej till jobb och bara för att jag inte svarar en gång då blir hon sur? Vad ger henne rätten att bli sur då jag alltid skippar allt som jag har planerat när dem behöver vikarier. Jag ställer alltid upp och tackar alltid ja.
Vart är tacksamheten för att jag skiter i mitt eget liv och alltid ställer upp för dom?
Det är fan inte konstigt att dom har tappat så mycket vikarier som dom har gjort då dom beter sig sådär!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan