mardrömmarna från helvetet

Nu har mina mardrömmar varit borta i någon vecka och som senaste dagarna så har jag sovit riktigt bra. Men sen igår kväll och inatt så har mina mardrömmar kommit tillbaka.
Inatt har jag vaknat tre gånger och sista gången vaknade jag av att jag själv skrek. Det är så sjukt obehagligt. Så inatt har det inte blivit speciellt mycket sömn faktiskt och det syns på mig..
Jag fattar inte varför jag drömmer mardrömmar nu för. Vad jag vet så har jag inte drömt speciellt mycket å jag var liten, eller?
Jag avskyr då man vaknar själv när man har drömt. När man vaknar helt livrädd och så ligger ingen brevid som man kan krypa upp till.

Jag hoppas att det blir en bättre natt inatt annars vette tusan hur det kommer att gå för mig imorgon då jag ska upp lika tidigt som idag:P

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan