hallucinationer!

Jag åkte på jobb idag 16-21, imorgon och på fredag 7-16 båda dagarna. Det tackar jag för. Jag hade nog inte klarat av att vara ledig i 10 dagar. Risken hade varit att jag hade klättrat på väggarna redan efter fjärde dagen. Plus att nu blev det lite mer pengar i fickan i Januari.

Anna har nyss varit här på en snabb rök och hon hade känt sig krasslig idag. Just nu går en sjuka så nu känns det som att jag också börjar bli sjuk.
Jag har haft ont i huvudet hela dagen och nu kryper det lite i kroppen. Jag håller inte på att bli sjuk. Det är mest inbildning bara för att jag vet att det är en period nu då alla blir sjuka.

Nåja, nu har jag inte tid med det hära nå mer. Jag är så sjukligt morgontrött och jag måste lägga mig om jag ska ha en chans att orka stiga upp klockan 6 imorgon.




Over and out!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan