Första gången på 7 år

Idag gäller det. Jag ska fara till grisberget och åka längdskidor för första gången på 7 år. Jag har sett fram emot det här faktiskt. Jag ska skidra tills jag har blodsmak i munnen. Sen hur långt det blir har jag faktiskt ingen aning om. Men jag ska ta ut mig riktigt mycket.
Sen jobbar jag Tors, fre och dubbla pass lördag så jag tror att det blir en nykter helg och sen får det bli en vecka i träningens tecken. Jag känner att jag behöver träna och jag VILL träna. Det känns verkligen bra, jag tycker om den känslan. Om jag ska vara ärlig så har jag varit rätt så jävla dålig på att träna den sista tiden, jag har väl drabbats av latmasken antar jag. Men nu blir det nya tag. Speciellt under jul. Jag tänker INTE gå upp så mycket som ett gram under jul och om jag ska klara det så är det bästa att köra igång med träningen på allvar:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan