But im leaving either way!

Det var ett tag sen jag skrev i bloggen. Jag har varken haft tid eller insperation att skriva.
Det har hänt sjukt mycket saker under den tiden som jag inte har skrivit, både bra och dåliga saker.

För övrigt så hade jag en grym julafton i Hemmingsmark hos min moster och jag fick en massa fina paket, tydligen så har jag varit snäll i år!
Och på torsdag efter jobbet så drar vi upp till kåbdalis och firar nyår, tagget är på topp och jag har längtat och längtat så jag tror att det kommer bli helt magiskt. Bo ihop med underbara vänner i 4 dagar och festa. Kan det finnas något bättre?

Nåja, nu har jag städat och tvättat för att allt ska vara klart innan vi åker. Imorgon är det jobb som gäller och packa!:)






Bjuder upp på lite bilder från den senaste tiden!:)
















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan