All i want for christmas is you

Det blev fullt ös i helgen. Jobb fredag och jobb lördag 11 timmars och sen fest. Det var tänkt att inte festa lördag men då till och med jobbkamraterna säger att dom tycker att man ska gå ut då gjorde jag det.
Dock blev det ju lite stressigt eftersom att jag slutade kl 21 men jag var klar vi 10 så.. Det blev utgång på challange och det var grymt trevligt. Vi satt och surrade ett stort gäng, dansade och mera surr.
När dom stängde så blev det att följa tommy och Daniel på adana för dom skulle käka och det tog en jävla tid, sen hem och somna.

Idag vaknade jag så sent som halv 11. Jag har aldrig vaknat så sent då jag har druckit utan jag brukar senast vakna 8 halv 9 men det var behövligt me sömn. Idag har jag konstigt nog svin ont i min höft, jag måste ha sovit på nå konstigt sätt för det värker och nu kan jag inte ligga på vänster sida. Nåja, en ipren och sen är det borta.

Nu ska jag sova och imorgon är jag faktiskt ledig så då blir det att städa lägenheten!:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan