sämst på att packa!

Okej, nu har jag precis tvättat ett ton med tvätt och nu försöker jag att packa. Som sagt, jag är värdelös på att packa fullkomligt inkompetent inom det här området. Jag kan inte och det är säkert. Nu ligger det en hög med nytvättade kläder på sängen och jag kan inte sortera ut vilka som ska ner i väskan och vilka som ska in i garderoben. Det kommer sluta med att jag tar med mig allt och får hoppa på väskan så att den går att stänga.

Och för att inte tala om skorna? hur fan ska jag få plats med dom? ojojoj, det här kommer inte sluta bra. För om jag inte tar med mig något så kommer jag behöva det då jag är där nere. Så är det alltid!
Åh, jag orkar inte med mig själv just nu!;P





Hur ska jag få plats med de där? plus att väskan är mycket mindre än vad den ser ut på bild!;(



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan