I loved you first

Nu sitter jag hos mamma och passar Shakira. Dock är hon ute och leker med Tshiba så det är inte så mycket att passa. Men man ställer väl upp för familjen, right? Jag väntar även med spänning på mina grejer som jag har beställt. Dem borde komma snart. Grejerna kommer i en pizzakartong, väldigt glamoröst!;D

Jag har fått ont i halsen igen. Denna gång i den högra halsmandeln. fan vad jag hatar att ha ont i halsen. En annan sak som går mig på nerverna är våra jävla katter. Nu har dom bitit sönder min telefonladdare. Jag höll på att bli tokig idag när jag såg det. Dom har även bitit sönder pontus hörlurar, mick, internet kabel, pontus telefon laddare och några högtalar kablar till min dator. Fattar ni att jag blir tokig? kattjävlar!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan