Sura jävla hagga!

Det var segt att stiga upp i morse, jag kände verkligen inte för att lämna sängen. Jag har inte sovit så bra inatt på grund av att min rygg har barkat. Jag har grymt ont och det är en plåga just nu. Jag har i alla fall jobbat 7-12 idag och ska göra det imorgon också.  Jag har fan haft bra med jobb den sista tiden.
Nu damsuger Pontus och sen ska jag hugga i skurmoppen. Jag kan säga att det verkligen behövs damsugas, jag har inte hittat några dammsugarpåsar förens idag och det var på tiden det. Jessica ska komma hit efter att hon hade varit i stan. Bästa att jag laddar upp kaffe så det är klart då hon kommer eller så får hon koka själv som hon alltid måste göra ;)
Tjingeling!;D


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan