I was born to a lady in a word that doesn´t care

Idag fyller min kära morfar år, dock håller jag inte reda på hur många år men jag tror att det är 71, eller 72? Dem bjuder släkten på middag ikväll klockan 5 och det lät som något med fläskfilé. Egentligen får jag ju inte äta det men jag har gått mycket i veckan och idag har jag gått extra långt så att jag ska kunna äta, men tårtan skippar jag!;) Egentligen är det en tung vecka idag med mycket fika. Eller mycket och mycket. Morfar idag och Pontus på Onsdag. Men än så länge har det gått bra och jag tror faktiskt om jag får säga det själv att jag har gått ner något kilo och det gör mig bara mer motiverad till att fortsätta!:) Min drömvikt ligger där vid 60-62 kg. Allt under det skulle inte se bra ut på mig. Vägen är lång men jag vägrar att ge upp. Jag är så jävla envis och har jag bestämt mig för något så ger jag mig inte förens jag har nått dit:)

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan