As the years they pass us by

Jaha! Jessica, Anna, Empa & Rebecca kom förbi idag. Det blev som det gammla vanliga. Dricka kaffe, spela kort och surra. Så inget nytt där inte. Alla for hem för typ en timma sen. Ingen av oss hade ätit middag så alla for hem och käkade;P Vad har jag mer gjort idag? jo, tvättat. Så helvetes tråkigt men nu är då allt rent. Dagen har gått fort idag, kanske för att jag fullständigt vägrade att stiga upp så jag sov till halv 1. Hur det ska gå att somna inatt är då en helt annan 5;a. Jag får väl sitta vaken helt själv till typ 3-4 som alla andra nätter eftersom att Pontus alltid somnar tidigt nu för tiden;P Nåja, nu har jag inget mer att tillägga.


 

 



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan