26/11-09

Jag är extremt mörkrädd jag har alltid varit mörkrädd. När strömmen går utan att man vet att den kommer det så får jag panik och börjar nästan att gråta. När jag går hem på kvällarna så håller jag alltid dörr nyckeln redo ifall att jag måste springa.

Jag är livrädd för döden när jag tänker på döden så får jag rysningar. Ibland kan jag vara rädd att sätta mig i bilen för att jag är rädd att jag ska krocka och dö.

Jag hatar att duscha jepp, jag avskyr att duscha. Det är blött, varmt och jobbigt. Men oroa er inte. Jag duschar ändå fast jag inte tycker om det.

Jag lärde min lillebror att gå på toaletten det var jag som fick lillebrorsan att sluta använda blöja. När jag var liten så ville jag inte gå på toaletten själv så eftersom att matte är 2 år yngre än mig så hade han inte så mycket att säga till om. Vilket ledde till att när jag behövde gå på toaletten så tog jag med honom och drog fram pottan åt han.

Jag kan inte sova ensammen Om jag är själv i lägenheten så kan jag inte somna. Så den dagen Pontus inte är hemma så blir det natt vak.

Jag är rädd för spöken när jag ska sova så inbillar jag mig alltid att det står någon framför mig och stirrar så jag måste öppna ögonen flera gånger innan jag somnar så att jag ser att ingen är där.

Jag tycker inte om äpplen jag hatar att äta äpplen. Speciellt dem som är stora för jag blir så jävla less på att tugga.

Jag fick IG i sy slöjd När jag gick i nian så slappade jag så mycket på sy slöjden så jag fick IG.

Jag är besatt i skor Jag blir glad av att shoppa skor. Dock så har jag inte köpt några par på länge för att jag inte har prioriterat det.

Jag får aldrig dåligt samvete Det kanske låter dumt men jag får i princip aldrig dåligt samvete. Jag har haft det någon enstaka gång men inte är det så ofta som jag borde.



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan