Sommar tider

Fick ett trevligt samtal av min kusin Frida idag som frågade om jag ville komma och bada hos henne i deras pool. Det passade riktigt perfekt för jag var så extremt uttråkat så jag packade mitt och for direkt.

Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på en och samma kväll. Vi spelade vatten vollyboll, tjejerna mot killarna. Vem som vann är än oklart! Sen körde vi någon annan lek som var farlig. Det flög armbågar, bröst och knän överallt. Men kul var det då. Jag orkade inte klä på mig efter vi hade badat så jag körde hem i morgonrock! Pinsamt om man skulle ha blivit stoppad av poliserna. Men ett är säkert och det är att det var fruktansvärt bekvämt att köra i morgonrock;P

Jag passade även på att fara och säga hej till pappa. Det fick bli en snabbis men det är vän ändå bättre än ingenting, inte sant? ;) Nu måste jag hoppa i sängen. Jag ska försöka komma upp i rimlig tid imorgon.

Sov gott alla lallare:)















0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan