Man föds, lever och dör

Det blev ett sen inlägg idag. Men bättre det än ingenting. Eller hur?;D
Idag blev det en oerhört lång sovmorgon och vi vaknade klockan 2 av att Petrus väckte oss. Tack för det annars kan jag lova att vi hade sovit längre. När vi hade vaknat och druckit lite kaffe for vi till Ä-byn för att hjälpa till i Rolands nya lägenhet. Jag och anna-lena for och köpte lite blommor och dylikt för att få det lite hemtrevligt. Sånt tycker jag är så himla roligt! Vi var där till typ 7 så jag och pontus for hem och då var det vara att agera som kock. Köttet blev perfekt. Jag har hittat en ny egenskap hos mig själv. Laga mat!  Sen har jag hoppat stutsmatta med Lina. Så himla roligt. Gud vad vi har skrattat. Jag höll på att åka utanför mattan men det slutade bra!:)

Nu sitter Pontus och skriker att jag ska komma och se på tv så det är bäst att gå dit innan väggarna går sönder!;P



                                                                 Pontus tog kort på mig när jag hade somnat!

    Så då gjorde jag igen och tog på han när jag hade vaknat!;D













0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan