Jag är less dig och ditt förbannade skitsnack!

Sitter just för tillfället och käkar vindruvor. Hur gott som helst!:D Jag kände ett sug efter frukt idag medans pontus kände ett sug efter godis (ovanligt? nae;>)

Jag måste ha varit den blondaste idag. När vi var påväg till älvsbyn så säger Pontus.

Pontus; Pilla, jag tror att högt uppsatta forskare har framställt viruset HIV för att minska befolkningen.
Jag; Alltså, vadå? så att man dör?
Pontus; ja, och sen säger dom att det inte finns något botemedel.
Jag; Mja, det kan sägert vara möjligt. Det skulle då inte förvåna mig iallafall^^
Pontus börjar fnissa
Jag; Ne, du lurade mig nu va? eller hur ?!^_-
Pontus; hahah, men självklart gumman!

ojojoj, att man kan vara så helvetes lättlurad;P



Lolita, jag lovar! jag ska komma till dig snart. Då kan vi ta en lååååååång promenad och prata massa strunt som vi brukar göra!;D Jag kommer kanske förbi ditt jobb imorgon och så kan vi ta en cigg. Vad säger du om det?;D slå en pling imorgon för jag har inga pengar på telefonen!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan