Fullt ös medvetslös

Shit vad den här dagen gick fort. Men jag har ändå gjort mycket så det kan väl bero på det. Ibland känner man att man skulle behöva mer tid på ett dygn så man skulle hinna göra mer saker. Tiden bara flyger förbi. Det känns som att man bara hinner vakna och sen ska man sova igen.

Jag har hunnit;
*Cyckla en mil
*skriva CV
*sökt 3 jobb
*skriva på kristendomen
*duscha
*göra matlåda till imorgon

Jag skulle vilja hinna;
*Städa mitt rum
*sola
* Skriva mer på kristendomen

Men nu hann jag inte det idag så jag ska förska att ta mig tid och ork imorgon. Börjar ju klockan 7 imorgonbitti och då är man rätt så trött när man kommer hem. Menmen det går inte att göra något åt. Måste man så måste man! :)

1 har kommenterat

ingela och Jonna

wow cyckla en mil! du är hurtig du!

2009-05-13 17:48:30 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan