En lektion

Jag har haft en lektion idag, motion till musik. Sen skulle jag egentligen ha gått på backa joggen också men jag kollade ut och det blåser ju bara och jag har absolut ingen lust att blåsa bort så jag stannade hemma. Jag har ju ändå tränat i 2 timmar idag så det får duga.

Mamma står och kokar palt. Åh, det vattnas i munnen. Det var länge sen jag åt palt. Jag älskar PALT. Nog pratat om palt nu måste jag få upp pontus som påstår att han har gjort illa sig och la sig igen. Men enligt mina beräkningar så säger han bara så för att få sova lite till, sweetie!;>

1 har kommenterat

ingela och Jonna

haha ja hoppas du skojar annars blir ja nervös ska du veta :P

2009-05-28 20:54:49 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan