bakis x10

Har kommit hem från stugan nu. Satan så trevligt vi haft:) Jag fick en fisk igår. Hör och häpna, jag ränsade den SJÄLV!! nog det äckligaste jag har gjort men jag hade ju fått upp den så det var bara för mig att tillaga den. Jag känner nu såhär att jag skulle inte ha tagit det där sista vinglaset igår.

Som vanligt så fick herr Johansson i sig en aning för mycket och somnade där kring 11 medas jag satt uppe med alla tanter och surrade & skrattade tills klockan var kring 2. Himla trevligt folk det där. Jag älskar att vara på stugan.

Nu orkar jag inte skriva nå mera. Jag ska gå ner och ta en rök och hoppa i duschen.
ha det bra alla lallare;D
























0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan