Äntligen

Håret är klart. Halleluja AMEN. Eller ja, nästan. Nu måste jag bara klippa till det. Men alla slingor är på plats och det känns faktastiskt. Nu slipper jag fundera kring de.

I detta nu har jag gjort klart talet som jag ska ha i Svenska B och jag tror det kommer bli svin bra. Jag har även gjort min APU uppgift. Då kommer Men:et. Jag hittar ingenting om flyktingbarn. Men jag hinner fråga Maria om det på Torsdag eller Fredag så det är ingen fara och nrä jag är klar med det så har jag INGENTING mer att göra. UNDERBART!! Nu känner man att skolan börjar sakta med säkert att trappa av.

Vi har bevisat att vi kan Och det finns människor som vet att vi har allt att vinna.Tillsammans är vi oslagbara!<3


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan