Kväll

Oj, vilken dag. Vi har fått vara lediga idag för att vi skulle bara ha haft en lektion på 40 miniter så då frågade vi våran lärare ifall vi fick vara lediga och det fick vi.

idag så vaknade jag och Jessica ganska tidigt. Jag steg väl upp kring 10 och käkade frukost. Sen for Pontus in till stan en snabbis så jag och jessica bestämde oss för att gå ut och gå. Vi gick till Jonas ( Petrus & pontus morbror) hela 5 långa kilometer. Där satt vi och rurrade på ett tag och sen for vi hem till sikfors igen.

Jag och jessica har haft två bra dagar. Idag tog vi en lång promenad och igår tränade vi ett hårt pass på gymet här i sikfors. Visst är vi duktiga?;D

Imorgon fyller moderkaka år så då ska jag och Pontus dit och käka tårta!:)



Nu ska jag spela lite yatzy!!
Kram/ Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan