c",)

Nu har man sett robinson och haft lyset släckt i 60 minuter. Så jävla mysigt. Vi släckte allt förutom tv:n för att ha något att kolla på. Men vi hade iallafall tänkt massvis med ljus. Nu har man gjort en bra gärning. Gjorde ni det?

Jag blir så less. Nu har jag slut snus IGEN. Jag tyckte att jag nyss köpte en dosa. Förbannat!! inga inkomster bara utgifter. Jaja jag ska vara glad att jag lever iallafall ;D

Jag funderar på om jag ska lägga mig i sängen och se the Grudge 3 men den hade inte fått nå bra betyg på Imbd och då känns det bara drygt att se en film ifall att den inte är bra.
Eller ska jag spela och vänta tills Pontus ska lägga sig. Nja, det tror jag inte att jag orkar!


funderingarna fortsätter!


Kram/ Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan