Spännande

Ojojoj, det är nära nu. Vi har fixat till i klassrummet och gjort klart vagnen. Vagnen tog längst tid. vi skulle ha haft 15 olika lakan för det var verkligen 15 olika viljor men det blev bra i slutändan. Ida bjöd på jordgubbar och glass. Då fick man lite sommarkänsla. Allt är iallafall fixat nu. Klänningen är hämtad, fikat är bakat och alkoholen är på kylning. Jag känner att jag kommer att få ta med mig en maschara ifall det kommer tårar vilket jag tror att det gör.

Nu måste jag börja lägga fram alla grejer, duscha, sätta fast lösnaglar & locka upp håret












STUDENT 2009




1 har kommenterat

emma

vi borde ha skrivit Vi istället =) men ni har gjort ett jätte fint jobb =D

2009-06-11 19:48:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan