Shopping

Åhh, nog är det bra att ha med moderjord på stan när man behöver saker. Jag har iallafall shoppat klart allt till studenten nu och sen köpte jag lite mer utöver det som stod på inköpslistan, men det måste man ju få göra. Jag har iallafall köpt en svart kofta, benvax, hudfärgad BH och trosor till det, lösnaglar, ett linne & nylånstrumpor. Satan vad jag ska shoppa i sommar. Det bara kliar i fingrarna.

Jag passade på att vaxa benen nu eftersom att det finns risk för att man kan få blåmärken. Det vill jag ju verkligen inte ha på studenten. Sen var det faktiskt ganska skönt också att ha gjort bort det för det tar förbannat ont!

Nu ska jag slänga i mig nå nudlar och sen fara till min lilla gullegris;>









1 har kommenterat

ingela och Jonna

Åå du är modig som vågar vaxa hehe ja har provat och ALDRIG MER!

2009-06-03 18:10:31 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan