Pengar på kontot

Jag använde nyss min lilla internetdosa och insåg att jag hade mycket pengar på mitt konto and i like it ALOT!!;D dock kommer inte så mycket av dom pengarna att gå till mig och mina nöjen utan mer till att köpa mat och dasspapper.

Äntligen ska dom som bor i lägenheten lämna in nyckeln. Både jag och Pontus hoppas på att den ska hinnas besiktas så att vi får nycklarna idag. Det hade varit guld eftersom att jag börjar jobba imorgon och då slutar jagh inte förens halv 5 och jag vill ju vara med och flytta in. Vi får se hur det blir men man kan ju alltid hoppas. Jag var och köpte lite småsaker igår så att jag skulle slippa det när vi flyttar in. Ni vet typ tandkräm, diskmedel, trasor, toalettborste, shampoo, tvål osv. Då har man det klart. just ja! imorgon far vi och köper ett bord. Jag har hittat ett jätte fint som jag alltid har velet ha. Det här kommer bli riktigt nice!;)



1 har kommenterat

ingela och jonna

jag hoppas de kommer kort sen på lägenheten =)

2009-06-30 15:54:07 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan