opersonligt

Alltså, idag var jag ner till bårhuset under praktiken för jag ville se ur det såg ut i ett kylrum. Jag har ju som tänkt mig att det ser ut som på tv när liken ligger i lådor. Men icket, alla låg bara där 5 lik inlindade i lakan. Inte vill jag ligga så när jag dör. I ett öppet rum på våningsängar, jag vill ligga i en låda så jag inte syns om någon kommer in. Det kändes så opersonligt att ligga så öppet. När man öppnar dörren och det första man ser är lik. Nae, inte min smak det där.


                                                             

       Typ såhär såg kylrummet ut på PÄS fars det var gröntklinkers i hela rummet och metallsängar



Jag vill ligga i en sån när jag dör


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan