Jävla äckel?

Vad är det för vider som har bott här egentligen? här har vi stonkat på hela dagen.. Burit grejer fram och tillbaka SVATTATS som en jävla gris. Nu längtar man efter att ta en dusch och vilket jag gjorde. Jag mådde hur gått som helst bara satt och nöjt av vattnet. Sen kommer pontus in och ska duscha med mig. Mysigt värre! tills vi möts av en syn som ingen vill se. 

ÖVERSVÄMNING I HELA TOALETTEN! Dom som har bott här före oss har inte ens ränsat avloppet så det är fullt med allt deras fitthår och allt vad dom har hållt på med där inne! Pontus var iallafall modig och stoppade ner handen vilket jag aldrig skulle kunna göra! Hans hand luktar fortfarande gammalt fitthår och bajs efter att ha tvättat händerna 10 gånger. Ändå tappert gjort av min älskade sambo!;D

Nu måste jag sova. Jag börjar jobba klockan 7 imorgon till halv 5 men jag ska nog jobba in lunchen så att jag kan sluta halv 4. Nu är det första natten i våran lägenhet. Spännande!;>


1 har kommenterat

ingela och jonna

nemen så vidrigt! prata me bovärden om de där! urs

2009-07-01 18:24:27 / http://ingelaolm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan