I'm gonna make it all the way

Packat och klart som man brukar säga. Nu är jävlat alla grejer packade och redo för att lastas på ett släp. Nästan alla grejer iaf. Min dator har jag inte packat ner än för vi vill ha något att se ikväll. Dom som bor i lägenheten verkar aldrig vilja flytta ut. Segare människor får jag nog leta efter. Dom är fan värre än lollo och lollo är SEG!

Mitt rum är tomt nu. Det ekat här inne! det känns ändå lite tråkigt att flytta hemifrån. Ingen som lagar mat, inget nykokat kaffe på mornarna, ingen som tvättar ens kläder. Kommer verkligen sakna allt sånt. Men åandra sidan så kan man ju inte bo hemma hur länge som helst. Jag blir ju ändå sambo!:) det är ju inte så att jag inte kommer att ha någon att prata med. Sen så flyttar vi ju inte till skåne så man kan ju faktisk fara hem och hälsa på,. Vilket som kommer bli rätt ofta!;)







0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan