utlandet när jag slutar jobba!

Jag sitter och kollar på resor. Jag vill fara när jag slutar att jobba. Nu är det nämligen såhär att jag har varit på middag idag med släkten på pappas sida hos farmor och farfar. De ville tacka oss för att vi har hjälp dem att flytta till stan osvosv. Och dem ville även ge oss en sak så att dem fick se våra miner så de vgav oss det idag och inte när dem dör. I detta fall fick alla barnbarn 20 000 kr var. Jag fick en chock!! alla fick en chock förutom alla föräldrar som visste om det. så nu sitter jag och kollar på en resa. Det känns bra att jag kan reflektera tillbaka sen och veta att jag fick det av dem.


Jag vet att ni blev avensjuka nu och vet ni? JAG ÄLSKAR DET!;D








0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan