So fetch!

Ikväll har jag varit med jessica, bea, rebbi, olle, nico & öhman. Dock fick vi nte mycket gjort men men trevligt att se några andra ansikten.  Jerkan sov här inatt. Vi käkade middag och kollade film men jag somnade rätt tidigt. Jag har sett den filmen förr och den faller mig inte riktigt i smaken. Men i alla fulla fall så hade vi extremt trevligt och mysigt och det är de som räknas.

Jag har pratat med jessica i telefon 36 minuter. Stackars hennes telefonräkning när den kommer;) Jag har även klickat runt på internet och läst om droger och skit. Inget som jag håller på med eller något jag ska börja med men rätt intressant att läsa om faktiskt. Men jag kom fram till att det är liksom so last year.


Whatever, nu ska jag göra något annat än att sitta och häcka här framför datorn. Datorn är ju inte direkt fetch om man säger så.

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan