Our lovley apartment in pictures



Såhär ser våran hall ut. Vi får se om det blir om tapertserat eller om det blir gult. Om pitebo inte skulle tapetsera om så kommer vi inte göra det, kostar ju ändå pengar.



Våran toalett. Här ska det saneras och då river dom ner allt kakel så att vi får det bytt och sen får vi nytt golv och ett nytt badkar:)



Våran egentligen walk in closet som istället fick bli Pontus datarum.



Såhär ser vårat kök ut som jag absolut älskar! Här ska det inte göras så mycket förutom att byta bänkskivor.





Tvrummet. Jag vet vad ni tänker men lugnt den röda frukansvärt fula tapeten ska bort och vi ska sätta dit någon form av grå tapet. Sen så ska vi köpa ett bord också men måste vi upp till IKEA och en ryamatta är påväg;) och jag vet, tv:n är lite old school men den får duga tills vidare!





Här är då sovrummet. Inget ska göras här inne förutom att köpa en ny sängram. Men det blir senare. den som vi har nu fungerar allderles utmärkt.



Sist men inte minst, våran balkong. Finns inget bättre än att ha en balkong att gå ut på. Mamma har sponsrat med blommor ;P



Nåja, nu har ni fått ta del av hur vi lever och bor. Vi ska slå på en film nu The notebook. Jag har sett den tusentals gånger och jag gråter VARENDA gång jag ser den så jag lär väl göra det ikväll också.

Ha det bra! Puss & kram


2 har kommenterat

Jessica! :)

Men fyfan pilla, det var ju jätte fint!:) Alla saker du har gjorde ju att allt såg så mycket snyggare ut! Inte illa. AVIS!;)

2009-07-03 16:17:46
bea

så himla mysigt det ser ut att vara ! :)

2009-07-05 14:02:13 / http://beatricenilssson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan