lunchrast utan lunch

Klantarsel är vad jag är. Jag glömde lunchen idag. Tur är väl det att vi får äta med dom äldre om det finns kvar. Bara för att det alltid finns kvar mat så kommer det väl vara slut idag bara för att jag hade tänkt äta med dom. jaja, är man klantig så är man. Sen tog jag även fel snusdosa idag. Jag köpte en full igår och skulle ha med den idag men jag tog fel och fick den snusdosa som det bara var 3 snusar kvar i. det var tur att jag hade lite "reserv" ciggisar i bilen. 

Hojja, hur kommer denna dag att sluta om jag redan är så här himla klantig och virrig. Men allt har en förklaring och min är att jag har sovit kanske 2-3 timmar inatt.. Jag somnade där kring två och sen vaknade jag av att Henke ringde klockan fyra imorse och då gick det ju inte att somna om.

Ne, nu kommer lunchen och min rast är slut. Have a nice day fuckers!!

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan