Det har inget slut

Jag vet snart inte vart jag ska få plats med allting. Varje gång mamma kommer så har hon med sig något som hon har hittat som jag äger. Idag kom hon och väckte mig och då hade hon med sig tre påsar med kläder som jag inte rymmer någonstans. Vi har bara en garderob med hyllor och resten kan man bara hänga i. Jag måste fixa det här känner jag. Jag hatar att ha saker liggandes överallt. 

Jag tror inte att jag och Pontus har varit ensamma en enda dag sen vi flyttade in för en vecka sen. Det är alltid någon här. En dag kom jag hem från jobbet och ingen var här inte ens Pontus och jag kände bara tystnad. Hur härligt som helst. Jag tror att jag hann vara hemma i 3 minuter innan det plingade på dörren. 

Fredrik ska tapetsera idag. Fondväggen ska upp i vardagsrummet och den där äckliga röda tapeten är snart ett minne blått. Så himla skönt att jag slipper se det där fanskapet nå mer. 


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan