3 minuter = REKORD!

Shit  vad jag kan vara snabb om jag bara vill. Imorse skulle jag börja jobba kvart i 7 och vaknade av mig själv halv 7. Tror ni att jag fick panik? jag flög upp ur sängen, slet på mig det första jag hittade, borstade tänderna snabbare än vad ljuset går, satte upp håret i en tjorv och sprang in i bilen. När jag kollade på klockan så var den 06:33 så jag insåg att det bara hade tagit 3 minuter för mig att göra mig klar. Snacka om att jag är snabb.

det blir en tidig kväll. Jag ska hoppa i duschen och sen i sängen. Jag är helt utpumpad. jag har tappat all min ork och enegi. Vettefan vart den har tagit vägen men jag hoppas att den kommer tillbaka snart.



Jag VET! vi är extremt snygga!;)


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan