Stundentmössa!

Fan vilket tjorv det är med den där förbannade mössan. Alla i klassen har fått ett sms förutom jag. Jag och Jesscia var in i lördags och kollade så att allt var rätt men icket. Det stod att vi gick i OP3B vilket vi inte gör. Vi gå ju som sagt i A. Så vi ringde och ändrade det igår och varför inte jag har fått mitt sms är för att dom har mitt gammla nummer? Hur kan dom ha det ? Jag har inte använt det nummret på typ 2 år och jag kommer inte ens ihåg det. Min fråga är hur fan dom fick tag på det! Så jag skulle få mitt sms idag sa hon men det åter står ju att se.

Vi har nu Alternativ medicin. Jobbig lektion + att vi har Siggan som suger. Hon kan ju då inte prata ens. Istället för att uttala acceptera som man säger så uttalar hon det asseptera. Skit störande och jag irriterar mig på det hela tiden + att det låter som att hon ska börja gråta.


kram / Pernilla



1 har kommenterat

Maria

haha just det ordet satt vi också och störde oss på!:P Å hon säger det ju jämt!! Rolig dam :)

2009-01-20 21:39:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan