Polis

Idag när vi skulle fara till Sikfors så får vi och drack kaffe hos Patrik Landberg. Det var osm trevligt. Efter det så skulle Pontus och köpa snus så vi svängde in på kioskpiraten. japp när jag står det med röda faran(cittran) Så parkerar polisen bakom mig och jag började tänka "fan, har jag kört förfort? glömde jag att blinka? Fan nu kommer jag få böter helvete" sen kommer den snyggaste polisen jag någonsin sett och säger att dom ska göra en kontroll. Jag fick visa körkort och blåsa. Det var nästan så man började dregla när han stod där han stod. Men allt visade neg så det gick bra. Dock höll han på att ta med sigmitt körkort ;P


Filmen som jag såg igår hette iaf The bucket list för er som vill se den. Helt underbart film! och för er som är som mig och gråter i filmer så ha en pappersrulle beredd!;)





P.S jag älskar dig Pontus Roland Alexander Johansson! ;)

Kram / Pernilla 


1 har kommenterat

Ida

Du menar nån som mig?;)

2009-01-27 20:59:33 / http://idalundman.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan