Lite bilder från 2008

Jag har så pass lite att göra så jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från 2008!




   Lolitas brända Pizza                                                                         Jag och pappa var i sthlm


Vi var på 60års fest på Storforsen                                                        Vi var in en sväng på PDOL


  Jag krockade




       Vi Körde skoter upp till Laxocka


              Jessica fyllde 18



Jag fyllde 18


Vi Köpte en Schäfer valp


Vi for till Tällträsk



 Nyår firades i Kronogård






Det där var lite bilder. Jag orkar inte lägga upp nå mera!=)

Kram / Pernilla

1 har kommenterat

Cassandra

ojojoj vad söt valp!! :)

2009-01-22 19:02:01 / http://cassandraholm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan