In your face

jag och Pontus blev less på att inte göra något så han kom med förslaget att fara och hyra en film. Vilket vi gjorde. Jag kom med massor av förslag på filmer men inget dög baki han så han valde en film som enligt han skulle vara såååå bra eftersom att han var så övertygad om att johnny depp aldrig har gjorokej sa jag. Men om den skulle vara dålig så skulle jag inte vara nöjd. När vi kommer hem och ska slå på filmen så är det en jävla musikal. Så vi såg 5 minuter och sen slog vi av. In your face gubben! I told ya!;)

Jag har beställt löshår. Jag vill ha längre hår än vad jag har så jag beställde 55 cm europeriskt hår. Nu ska jag inte göra som jag alltid har gjort och sy fast det. Nu ska lollo få bränna fast det ist så att det sitter bättre. Jag hoppas att det blir bra :)

Nu ska pussas & kramas!


Kram / Pernilla



0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan