En drog. Man vill bara ha mer och mer

Gud vad skola kändes tung idag. Det känns som att det är fredag och att det är helg. Dock deppar jag ihop när jag inser att det är Måndag och massor med dagar kvar tills det är helg=/

jag är världens snällaste flickvän. Jag for och hämtade Pontus i Sikfors idag för att han så hemskt gärna ville komma hit. Men han tog sig inte och hade inga pengar till buss. Han ville redan komma inatt. Han ringde klockan 2 inatt och ville komma hit. SÖT!! Och då när han sa idag att han ville komma så kunde jag inte motstå. Självklart får han komma hit. Han får vara här varje dag hela tiden året runt. Det hade han gjort om jag hade fått bestämma ^^ Du är som en drog gubben. Man vill bara ha mer och mer ;)


Nu ska jag se lite CIS och hoppa i duschen!

all i wanna do is grow old with you!<3


Kram / Pernilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan