Det var ett tag sen!

Till er som följer min blogg dagligen så ber jag om ursäkt för att jag inte har skrivit på ett tag. Jag har helt enkelt inte haft tid. Menyn för i helgen har varit IKEA, alko, filmkväll med jessica, Petrus och Pontus & middag i Norrfjärden. Jag har helt enkelt haft fullt upp. That´s life!

Nåväl. Natten bjöd på en vaken natt. Jag somnade imorse kring 6? eller var den halv 7? skit samma. Jag var vaken hela natten iaf. Dock pga att Pontus tog upp HELA sängen och 4 kattungar som levde om. Klockan 4 fick jag nog och gick ner och kollade på tv och sen somnade jag i soffan till klockan 12 när Pontus ringde från mitt rum ner till mig som var på nedervåningen. Snacka om en lat pojk som inte orkar gå ner;P

Idag har vi fått våran laptop. Underbart!! Nu är våran äckligt långa bilresa ner till sthlm räddad! Jag och Pontus ska ju då till sthlm i Februari för er som inte visste det:) Ändå skönt med en laptop. Jag tror att jag kommer spendera mycket tid vid den. Jag blev sugen att sälja min egen dator och skaffa en laptop nu.


Nu ska jag gå ner och se om jag kan göra någon nytta!:) Tack och hej

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan