Dagen före skolan!

Imorgon börjar skolan om. Inget jag ser fram emot men då är det ju ett steg närmare studenten och det är ju alltid ett plus. imorgon börjas dagen med gympa 8:10 och det känns må jag säga. Sen åter går vi ju då till det gammla schemat vilket är 8:10-16:20 VARJE dag. Usch!! Jag intalar mig själv hela tiden om att jag ska stå ut
- Bara ett år till!!
-Nu är det bara ett halv år kvar!
Så jag kämpar vidare!

Nu imorse så hade jag ju som sagt stora förhoppningar om att min läpp skulle ge med sig och sjunka tillbaka till en normal storlek. Icke sa nicke! Jag har svin ont. Tyck synd om mig!!!




Nu kanske ni har en susning om hur ont det tar! Man ser inte så jätte bra där men det är ett litet humm hur det ser ut :P



ha det bra kram / Pernilla



2 har kommenterat

Mallan

Stackarn. tycker fan synd om dig.

2009-01-07 21:13:01
Ida

WOOOW, vilken läpp!!

2009-01-08 17:05:24 / http://idalundman.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan