21:47

Ojojoj vad den här dagen har gått fort. Jag steg ju nyss upp och då var klockan 8 på morognen?
Jag satt och Pratade med Pontus & anna-lena i köket och då ser jag att klockan var halv 10. Jag höll på att ramla av stolen. Jag trodde att klockan var där kring 8 tiden. Så jag hoppade fort som attan in i duschen och nu sitter jag här:)

Jag var hem en snabbis efter skolan & vi bestämde oss för att ta hit  skalleper aka Pajas. Han var lite sådär småvild i bilen men sen lugnade han ner sig och somnade i Pontus tröja & nu ligger han och sover i våran säng! Jävla söt katt det där.

Kan någon som följer OTH säga mig varför det inte har kommit ut några nya avsnitt?

Nu ska jag slå på en film och ta en snus!

Kram / Pernilla

1 har kommenterat

sofia

dom har uppehåll, kommer ut nya imorgon! :)

2009-02-02 17:18:40 / http://vikaans.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan