01:29

Nu är klockan mycket och jag ligger i soffan med våran nya laptop. Grymt skönt!!

Dagen har väl inte varit så speciell. Jag fick äntligen tummen ur arslet och städade bort julen från mitt rum. Det blev STOR städning. Imorgon ska jag ta mig an den stora utmaningen och det är min garderob som är över full med kläder som jag inte använder och det tar bara upp en onödig massa plats och gör att min garderob ser ut som ett bombnedslag..

Nu eftersom att klockan är efter 12 så är det en ny dag och det betyder att min älskling Jessica fyller 19 år. Grattis gumman. Jag hoppas att du har gjort en god tårta tills vi kommer imorgon;)

Nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen. Pontus håller på att tjata ihjäl sig om att jag ska komma och lägga mig så det är bäst att jag gör det innan jag får sår i öronen :)

Puss / Pilla

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan