Tisdag

Så, nu har jag och Jessica gjort lite läxa. Vi sitter hemma hos henne i Svensbyn. Det känns skönt att få det bort gjort. jag har dock lite kvar men det hinner jag ta tag i lite senare när jag har skaffat mer energi.

Nu ska vi dra oss till våra favvo pojkar i Sikfors, pussas lite!;> Idag var det Jessicas tur att köra. Vi har ju börjat samköra så vi ska spara lite bensin. Vilket är en smart ide för jag har fanimej inte råd att tanka sen är det skönt att slippa köra också.

Imorgon har vi sovmorgon. Underbart att få sova. Vi ska även på studie besök och det suger ju. Men allt som är utanför skolan är bra. Mycket bra!

Ingen kommer sörja när du dör ingen kommer sakna de du gör!


ÄLSKAR DIG GUBBEN!!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan