Sliten krigare!

Jag knarkar alvedon för att kunna hålla mig uppe. Jagkände mig ändå piggare där ett tag men nu har det gått tillbaka till kallsvettningar och ont i kroppen. Det blir då ingen skola för mig imorgon. Jag orkar inte fara dit och må såhär. Vi hade tänkt dra oss till Sikfors imorgon för annalena fyller år. Jag hoppas att jag mår bättre då. Annars får jag väl fortsätta knarka alvedon^^

Nu har jag hittat en tatuering som jag ska göra. Det är ett citat och ett bra citat enligt mig och sen blir det att skriva det på foten. Ajaj! Men ska man vara fin får man lida pin, right? Jag funderar på att gå och boka en tid imorgon på tatto eftersom att det är så lång väntetid så det är väl lika bra?



Kram / Den slitna krigaren

0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan