Läxa = Plugg

Jessica ringde mig nyss och frågade om vi kunde ha en pluggardag imorgon. Vi har 2 prov som vi måste plugga till och jag har lite inlämningar som jag MÅSTE göra. Känns som att vi har mycket i skolan och det har vi.

Jag måste göra: Plugga för prov i psykiatri
                               Plugga för prov i alternativ medicin
                               2 inlämningar i psykiatri
                               Motionsdagbok.


Jag är fortfarade i sikfors. Man kan som säga att jag har bosatt mig här. Dock så får vi veta imorogn om vi får en lägenhet. Den förra gick ju till någon annan med högre poäng. Men vi får väl hoppas att vi får den. Älskling! vi kommer bli sambos;>



Ursäkta vad ska du dit för? Jävla kossa. Jag vill se om du ens vårar dig in på gräsmattan!


0 har kommenterat




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Bloggadress?:

Kommentar:


Till startsidan